6 років тому, я визначила основну концепцію послуг для клієнтів — одягати їх для життя, звільнити від надуманих образів, перенаряженності і морально-застарілих речей. Без хірургічного втручання — м’яко, дотримуючись зону комфорту клієнта. Всі зміни поступові, а тому звичні.

За роки практики я отримала підтвердження своїм думкам — людям не подобається сильно виділятися і привертати до себе зайву увагу одягом. Немає у них такої потреби, якщо не вимагає того ситуація. Зате всім хочеться мати одяг в якій зручно ходити на роботу, вирішувати щоденні справи і відчувати себе впевнено.
І я не вітаю, коли після роботи зі стилістом клієнт виглядає занадто яскравим, незвичайним, дуже ефектним і надмірно модним. Я б визнала це поганою роботою і «заграванням в стиль». Одяг здатна перебивати людину, виступаючи на перший план. Тоді як справжнє її призначення — бути вигідним фоном і створювати гарний силует.

ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ

Якщо говорити про те, як розвивається сучасне суспільство (не заглядаючи в фейсбук, зрозуміло), то зараз ми знаходимося в умовах, які сприяють нашій ізоляції один від одного. У нас занадто багато справ, соціальних мереж і мобільності — що неминуче віддаляє від живого спілкування.
Але, кожен прагне проявити більше індивідуальності, помиляючись в тому, що йому це дійсно вдається. Подивіться — люди їздять на одних і тих же автомобілях, ходять в одні і ті ж місця, їдуть відпочивати на одні і ті ж курорти, одягаються в одних і тих же магазинах. У своєму прагненні виділитися, стати унікальним — люди втрачають її, так як стають невільними і сильно заморочений.
Кожен день я бачу унікально-перенаряженних жінок з яскравим макіяжем, ретельно вкладеною зачіскою, каскадної стрижкою і красивим манікюром (з малюнком \ стразик \ френч). Вони вважають за краще ходити кожен день на каблуках, обтягувати свої тіла трикотажем, носити багато аксесуарів і підбирати взуття до сумочки колір-в колір. Мріють про шопінг за кордоном, захаращуючи свою шафу непотрібними речами. Вивчають відео-уроки «Як красиво зав’язувати шарфики і палантини», а джинси вважають виключно спортивним стилем.
Мені подобається як розвивається сучасна мода. Вже давно доказаний факт, що світ охоплює массмаркет, який переміг високу моду. І поява JK-Fashion на тижні моди в Парижі — чергове тому підтвердження. Все йде до універсальності, унісекс і знеособлення. Але, заради об’єднання.

СТИЛЬ НОРМКОР — ЩО ЦЕ?

Нормкор — це більше новий образ думок, який вже популярний серед молоді. Освічені люди з великих міст, які виросли в епоху культу індивідуалізму (який проявлявся в бажанні виділитися з натовпу), зрозуміли, що прагнення відрізнятися, виділятися за допомогою одягу веде до самотності та ізоляції.
Раніше люди були частиною спільноти і прагнули щосили знайти свою індивідуальність. Сьогодні їм потрібно знайти свої спільноти, щоб бути разом. Адепти нормкора хочуть знайти однодумців і навчитися розуміти людей навколо. Найголовніше — вони мріють про те, щоб їх перестали зустрічати по одягу.
Це провокує бажання «не виділятися» проявляється і в зовнішньому вигляді. Люди вважають за краще не шукати оригінальності в одязі, а виглядати, як все, відчуваючи себе при цьому зручно і комфортно. Соціо-психологічні передумови швидко став популярним руху зрозумілі і навіть очевидні. Втомилися від строкатого виру леопардових спідниць, туфель на платформі, речей архітектурного крою і хитромудрих принтів. Не подобається, що невміння відрізняти мокасини від Лофери може здатися комусь ганебним.»Нормкор (англ. Normcore) — сучасна тенденція в моді обох статей (унісекс), що характеризується вибором невибагливою одягу, прагнення виглядати« зазвичай »,« як все », не виділятися.
Нормкор характеризують як реакцію на перенасичення модою, і занадто швидко мінливі модні тенденції. Також відзначають, що нормкор це повернення тенденцій «антимода» 1990-х, характерних для стилю гранж. Деякі критики відзначають мета нормкора як — «припинити збиратися по купках і налагодити контакт між усіма людьми на планеті.

Комментарии запрещены.