Що робити з гіперактивною дитиною? Навчання дітей з СДУГ залишається проблемою не тому, що вона не має рішення, а тому, що серед педагогів лише одиниці вміють правильно взаємодіяти з такими учнями. Крім цього, педагогічні методи дуже часто йдуть врозріз з батьківським вихованням.

Куди подіти гіперактивну дитину? А давайте спочатку спробуємо її зрозуміти!

Причини всіх проблем криються в особливостях розвитку дитини з підвищеною активністю і синдромом дефіциту уваги:

  1. В силу фізіологічних особливостей нервової системи, вона не може цілком сконцентруватися на занятті.
  2. Через нездатність зосередитися, гіперактивному учневі важко дотримуватися правил, інструкції.
  3. Внутрішня метушливість (природна особливість гіперактивних дітей) — головна причина неуважності, поверхневого слухання, неуважності, неорганізованості.
  4. Оскільки увага довго ні на чому не затримується, учень з СДУГ рідко доводить до завершення розпочаті справи.
  5. Думки активного школяра так само непостійні, як і увага, тому в розмові він може раптово змінювати тему, говорити швидко, пропускаючи або «ковтаючи» слова.
  6. Причиною поганої дисципліни є нездатність контролювати свої емоції, впоратися з внутрішньою метушливістю.

Що робити батькам з гіперактивною дитиною?

Головне правило виховання гіперактивного малюка — жити за правилами:

  1. Межі — це чіткі правила, що стосуються поведінки вдома і на прогулянці, тимчасові рамки, заборони, які не можна порушувати. Дотримання таких правил в сукупності з чітким розпорядком дня (сон, заняття, відпочинок, спілкування), як детальна інструкція, буде направляти дитину, виробляти у неї певні звички, врівноважувати і дисциплінувати.
  2. Для нестабільної нервової системи шкідливі продукти, що збуджують її, сильні емоційні потрясіння. Всі активні, рухливі ігри, заняття слід планувати на першу половину дня. Вечірньої пори корисно читати, займатися творчістю.
  3. Гіперактивним дітям життєво важливо відвідування спортивних секцій. Більше того, перерви на фізичну активність повинні бути і під час виконання уроків, інших спокійних занять.
  4. Телевізор, комп’ютер — атрибути нового покоління і в той же час головні винуватці розвитку у дітей кліпової (розсіяної, поверхневої) уваги. Тому психологи закликають батьків звести до мінімуму час, проведений з ними.
  5. Тренувати увагу. Існує багато спеціальних вправ і методик. Одна з них, дуже ефективна з багатьох причин — методика ментальної арифметики Соробан®.

Як вчити гіперактивну дитину? Секрет Школи ментальної арифметики Соробан® в Україні

Концентрувати навіть таку розсіяну увагу, як у школярів з СДУГ, можна навчитися. Вчителю (батькові чи матері) потрібно тільки намацати чутливі точки дитячого сприйняття, зацікавити, задати мету, якої він захоче досягти. Алгоритм ефективного навчання активної дитини в Школі Соробан® такий:

  • Заняття, під час яких потрібно зосередитися, розбавляються динамічною діяльністю — конкурсами, іграми.
  • Привернути увагу вдається завдяки тому, що завдання по ментальному рахуванню розкладені на багато підзадач, тому учневі легше виконувати завдання.
  • Ментальне рахування — це робота з соробаном, що вимагає максимальної концентрації. Регулярні тренування розвивають цей навик. З кожним разом дитині все легше утримувати концентрацію на одному завданні.
  • Ті ж регулярні тренування служать інструментом виховання дисципліни, організованості.
  • Для вирішення домашніх завдань використовується комп’ютерна програма-гра. Час домашніх тренувань за комп’ютером — близько 20 хвилин. Таким чином, дитина отримує законне право на комп’ютерну гру і отримує користь від такого проведення часу.

Якщо ви не знаєте, чим зайняти гіперактивну дитину, як ефективно розвивати її інтелект, мотивувати на навчання, приведіть школяра на розвиваючі курси для дітей Соробан®. Ідеальний вік для тренування уваги, розвитку багатозадачного розуму — 5-11 років. Особливо корисні курси для дошкільнят, оскільки вони готують малюків до початкової школи і допомагають уникнути багатьох проблем, пов’язаних з гіперактивністю.

Що робити з гіперактивною дитиною? Навчання дітей з СДУГ залишається проблемою не тому, що вона не має рішення, а тому, що серед педагогів лише одиниці вміють правильно взаємодіяти з такими учнями. Крім цього, педагогічні методи дуже часто йдуть врозріз з батьківським вихованням.

Куди подіти гіперактивну дитину? А давайте спочатку спробуємо її зрозуміти!

Причини всіх проблем криються в особливостях розвитку дитини з підвищеною активністю і синдромом дефіциту уваги:

  1. В силу фізіологічних особливостей нервової системи, вона не може цілком сконцентруватися на занятті.
  2. Через нездатність зосередитися, гіперактивному учневі важко дотримуватися правил, інструкції.
  3. Внутрішня метушливість (природна особливість гіперактивних дітей) — головна причина неуважності, поверхневого слухання, неуважності, неорганізованості.
  4. Оскільки увага довго ні на чому не затримується, учень з СДУГ рідко доводить до завершення розпочаті справи.
  5. Думки активного школяра так само непостійні, як і увага, тому в розмові він може раптово змінювати тему, говорити швидко, пропускаючи або «ковтаючи» слова.
  6. Причиною поганої дисципліни є нездатність контролювати свої емоції, впоратися з внутрішньою метушливістю.

Що робити батькам з гіперактивною дитиною?

Головне правило виховання гіперактивного малюка — жити за правилами:

  1. Межі — це чіткі правила, що стосуються поведінки вдома і на прогулянці, тимчасові рамки, заборони, які не можна порушувати. Дотримання таких правил в сукупності з чітким розпорядком дня (сон, заняття, відпочинок, спілкування), як детальна інструкція, буде направляти дитину, виробляти у неї певні звички, врівноважувати і дисциплінувати.
  2. Для нестабільної нервової системи шкідливі продукти, що збуджують її, сильні емоційні потрясіння. Всі активні, рухливі ігри, заняття слід планувати на першу половину дня. Вечірньої пори корисно читати, займатися творчістю.
  3. Гіперактивним дітям життєво важливо відвідування спортивних секцій. Більше того, перерви на фізичну активність повинні бути і під час виконання уроків, інших спокійних занять.
  4. Телевізор, комп’ютер — атрибути нового покоління і в той же час головні винуватці розвитку у дітей кліпової (розсіяної, поверхневої) уваги. Тому психологи закликають батьків звести до мінімуму час, проведений з ними.
  5. Тренувати увагу. Існує багато спеціальних вправ і методик. Одна з них, дуже ефективна з багатьох причин — методика ментальної арифметики Соробан®.

Як вчити гіперактивну дитину? Секрет Школи ментальної арифметики Соробан® в Україні

Концентрувати навіть таку розсіяну увагу, як у школярів з СДУГ, можна навчитися. Вчителю (батькові чи матері) потрібно тільки намацати чутливі точки дитячого сприйняття, зацікавити, задати мету, якої він захоче досягти. Алгоритм ефективного навчання активної дитини в Школі Соробан® такий:

  • Заняття, під час яких потрібно зосередитися, розбавляються динамічною діяльністю — конкурсами, іграми.
  • Привернути увагу вдається завдяки тому, що завдання по ментальному рахуванню розкладені на багато підзадач, тому учневі легше виконувати завдання.
  • Ментальне рахування — це робота з соробаном, що вимагає максимальної концентрації. Регулярні тренування розвивають цей навик. З кожним разом дитині все легше утримувати концентрацію на одному завданні.
  • Ті ж регулярні тренування служать інструментом виховання дисципліни, організованості.
  • Для вирішення домашніх завдань використовується комп’ютерна програма-гра. Час домашніх тренувань за комп’ютером — близько 20 хвилин. Таким чином, дитина отримує законне право на комп’ютерну гру і отримує користь від такого проведення часу.

Якщо ви не знаєте, чим зайняти гіперактивну дитину, як ефективно розвивати її інтелект, мотивувати на навчання, приведіть школяра на розвиваючі курси для дітей Соробан®. Ідеальний вік для тренування уваги, розвитку багатозадачного розуму — 5-11 років. Особливо корисні курси для дошкільнят, оскільки вони готують малюків до початкової школи і допомагають уникнути багатьох проблем, пов’язаних з гіперактивністю.

Комментарии запрещены.