Що робити з гіперактивною дитиною? Навчання дітей з СДУГ залишається проблемою не тому, що вона не має рішення, а тому, що серед педагогів лише одиниці вміють правильно взаємодіяти з такими учнями. Крім цього, педагогічні методи дуже часто йдуть врозріз з батьківським вихованням.
Куди подіти гіперактивну дитину? А давайте спочатку спробуємо її зрозуміти!
Причини всіх проблем криються в особливостях розвитку дитини з підвищеною активністю і синдромом дефіциту уваги:
- В силу фізіологічних особливостей нервової системи, вона не може цілком сконцентруватися на занятті.
- Через нездатність зосередитися, гіперактивному учневі важко дотримуватися правил, інструкції.
- Внутрішня метушливість (природна особливість гіперактивних дітей) — головна причина неуважності, поверхневого слухання, неуважності, неорганізованості.
- Оскільки увага довго ні на чому не затримується, учень з СДУГ рідко доводить до завершення розпочаті справи.
- Думки активного школяра так само непостійні, як і увага, тому в розмові він може раптово змінювати тему, говорити швидко, пропускаючи або «ковтаючи» слова.
- Причиною поганої дисципліни є нездатність контролювати свої емоції, впоратися з внутрішньою метушливістю.
Що робити батькам з гіперактивною дитиною?
Головне правило виховання гіперактивного малюка — жити за правилами:
- Межі — це чіткі правила, що стосуються поведінки вдома і на прогулянці, тимчасові рамки, заборони, які не можна порушувати. Дотримання таких правил в сукупності з чітким розпорядком дня (сон, заняття, відпочинок, спілкування), як детальна інструкція, буде направляти дитину, виробляти у неї певні звички, врівноважувати і дисциплінувати.
- Для нестабільної нервової системи шкідливі продукти, що збуджують її, сильні емоційні потрясіння. Всі активні, рухливі ігри, заняття слід планувати на першу половину дня. Вечірньої пори корисно читати, займатися творчістю.
- Гіперактивним дітям життєво важливо відвідування спортивних секцій. Більше того, перерви на фізичну активність повинні бути і під час виконання уроків, інших спокійних занять.
- Телевізор, комп’ютер — атрибути нового покоління і в той же час головні винуватці розвитку у дітей кліпової (розсіяної, поверхневої) уваги. Тому психологи закликають батьків звести до мінімуму час, проведений з ними.
- Тренувати увагу. Існує багато спеціальних вправ і методик. Одна з них, дуже ефективна з багатьох причин — методика ментальної арифметики Соробан®.
Як вчити гіперактивну дитину? Секрет Школи ментальної арифметики Соробан® в Україні
Концентрувати навіть таку розсіяну увагу, як у школярів з СДУГ, можна навчитися. Вчителю (батькові чи матері) потрібно тільки намацати чутливі точки дитячого сприйняття, зацікавити, задати мету, якої він захоче досягти. Алгоритм ефективного навчання активної дитини в Школі Соробан® такий:
- Заняття, під час яких потрібно зосередитися, розбавляються динамічною діяльністю — конкурсами, іграми.
- Привернути увагу вдається завдяки тому, що завдання по ментальному рахуванню розкладені на багато підзадач, тому учневі легше виконувати завдання.
- Ментальне рахування — це робота з соробаном, що вимагає максимальної концентрації. Регулярні тренування розвивають цей навик. З кожним разом дитині все легше утримувати концентрацію на одному завданні.
- Ті ж регулярні тренування служать інструментом виховання дисципліни, організованості.
- Для вирішення домашніх завдань використовується комп’ютерна програма-гра. Час домашніх тренувань за комп’ютером — близько 20 хвилин. Таким чином, дитина отримує законне право на комп’ютерну гру і отримує користь від такого проведення часу.
Якщо ви не знаєте, чим зайняти гіперактивну дитину, як ефективно розвивати її інтелект, мотивувати на навчання, приведіть школяра на розвиваючі курси для дітей Соробан®. Ідеальний вік для тренування уваги, розвитку багатозадачного розуму — 5-11 років. Особливо корисні курси для дошкільнят, оскільки вони готують малюків до початкової школи і допомагають уникнути багатьох проблем, пов’язаних з гіперактивністю.
Що робити з гіперактивною дитиною? Навчання дітей з СДУГ залишається проблемою не тому, що вона не має рішення, а тому, що серед педагогів лише одиниці вміють правильно взаємодіяти з такими учнями. Крім цього, педагогічні методи дуже часто йдуть врозріз з батьківським вихованням.
Куди подіти гіперактивну дитину? А давайте спочатку спробуємо її зрозуміти!
Причини всіх проблем криються в особливостях розвитку дитини з підвищеною активністю і синдромом дефіциту уваги:
- В силу фізіологічних особливостей нервової системи, вона не може цілком сконцентруватися на занятті.
- Через нездатність зосередитися, гіперактивному учневі важко дотримуватися правил, інструкції.
- Внутрішня метушливість (природна особливість гіперактивних дітей) — головна причина неуважності, поверхневого слухання, неуважності, неорганізованості.
- Оскільки увага довго ні на чому не затримується, учень з СДУГ рідко доводить до завершення розпочаті справи.
- Думки активного школяра так само непостійні, як і увага, тому в розмові він може раптово змінювати тему, говорити швидко, пропускаючи або «ковтаючи» слова.
- Причиною поганої дисципліни є нездатність контролювати свої емоції, впоратися з внутрішньою метушливістю.
Що робити батькам з гіперактивною дитиною?
Головне правило виховання гіперактивного малюка — жити за правилами:
- Межі — це чіткі правила, що стосуються поведінки вдома і на прогулянці, тимчасові рамки, заборони, які не можна порушувати. Дотримання таких правил в сукупності з чітким розпорядком дня (сон, заняття, відпочинок, спілкування), як детальна інструкція, буде направляти дитину, виробляти у неї певні звички, врівноважувати і дисциплінувати.
- Для нестабільної нервової системи шкідливі продукти, що збуджують її, сильні емоційні потрясіння. Всі активні, рухливі ігри, заняття слід планувати на першу половину дня. Вечірньої пори корисно читати, займатися творчістю.
- Гіперактивним дітям життєво важливо відвідування спортивних секцій. Більше того, перерви на фізичну активність повинні бути і під час виконання уроків, інших спокійних занять.
- Телевізор, комп’ютер — атрибути нового покоління і в той же час головні винуватці розвитку у дітей кліпової (розсіяної, поверхневої) уваги. Тому психологи закликають батьків звести до мінімуму час, проведений з ними.
- Тренувати увагу. Існує багато спеціальних вправ і методик. Одна з них, дуже ефективна з багатьох причин — методика ментальної арифметики Соробан®.
Як вчити гіперактивну дитину? Секрет Школи ментальної арифметики Соробан® в Україні
Концентрувати навіть таку розсіяну увагу, як у школярів з СДУГ, можна навчитися. Вчителю (батькові чи матері) потрібно тільки намацати чутливі точки дитячого сприйняття, зацікавити, задати мету, якої він захоче досягти. Алгоритм ефективного навчання активної дитини в Школі Соробан® такий:
- Заняття, під час яких потрібно зосередитися, розбавляються динамічною діяльністю — конкурсами, іграми.
- Привернути увагу вдається завдяки тому, що завдання по ментальному рахуванню розкладені на багато підзадач, тому учневі легше виконувати завдання.
- Ментальне рахування — це робота з соробаном, що вимагає максимальної концентрації. Регулярні тренування розвивають цей навик. З кожним разом дитині все легше утримувати концентрацію на одному завданні.
- Ті ж регулярні тренування служать інструментом виховання дисципліни, організованості.
- Для вирішення домашніх завдань використовується комп’ютерна програма-гра. Час домашніх тренувань за комп’ютером — близько 20 хвилин. Таким чином, дитина отримує законне право на комп’ютерну гру і отримує користь від такого проведення часу.
Якщо ви не знаєте, чим зайняти гіперактивну дитину, як ефективно розвивати її інтелект, мотивувати на навчання, приведіть школяра на розвиваючі курси для дітей Соробан®. Ідеальний вік для тренування уваги, розвитку багатозадачного розуму — 5-11 років. Особливо корисні курси для дошкільнят, оскільки вони готують малюків до початкової школи і допомагають уникнути багатьох проблем, пов’язаних з гіперактивністю.